Kompletní stavebnicový ekonomicko účetní systém pro všechny druhy a typy firem a organizací. Systém umožňuje přednaplnit údaje do parametrů (konstant) programu nebo do číselníků. To pak umožňuje minimalizovat počet zadávaných údajů, čímž se zkrátí čas na pořízení dokladů a zároveň se minimalizuje možnost zadání chybného nebo neexistujícího údaje díky kontrole na číselníky.
Systém lze provozovat na počítači s operačním systémem MS Windows XP/Vista/7 nebo v počítačové síti Novell nebo Windows nebo v síti se serverem Linux/Samba. Potřebné vybavení výpočetní technikou, včetně instalace, servisu a údržby jsme schopni zabezpečit.
Celá řada našich zákazníků využívá distribuovaného zpracování, kdy základní moduly provozují přímo ve firmě (zapisují došlé faktury a vystavují z nich příkazy k úhradě, vystavují odběratelské faktury, případně pokladní doklady) a pořízená data automaticky předávají k dalšímu zpracování do účetnictví nebo daňové evidence v účetní firmě.
Po rozkliknutí si můžete přečíst stručný popis jednotlivých částí (modulů) systému:
Vedle kalendářního lze nastavit i fiskální (hospodářský) rok včetně různě velkého přechodového období. Roční účetní závěrku lze účtovat i jako další „účetní“ měsíc (třináctý, čtrnáctý, …), aby nebyl ovlivněn běžný dvanáctý měsíc. Lze současně pracovat ve starém i v novém roce. Automatické uzavírání a otevírání účetních knih, ruční vstup do účetního deníku, počátečních stavů jednotlivých účtů a saldokonta.
Uživatelsky libovolně definovatelná organizační struktura (střediska i skupiny středisek), lze využít další členění účtů na činnosti (kalkulační úseky, výkony), případně ještě podrobnější členění až na fakturu, zakázku, stroj, pracovníka, ..., což poté umožňuje automatickou inventarizaci těchto saldokontních účtů, nicméně i inventarizace ostatních účtů je automatizovaná. Vlastní účetní osnova s možností definovat i cizojazyčné názvy účtů a převody do účetnictví zahraniční mateřské firmy.
Vedle ručního pořizování účetních dokladů lze načíst automaticky účtovaná data z ostatních modulů (faktury, pokladna, zásoby, mzdy, DM, …). Účetní výkazy (v plném i zkráceném rozsahu), vlastní uživatelské výstupy (opět možno i cizojazyčně).
Automatické rozpouštění režií, ocenění a zaúčtování nedokončené výroby, kalkulace cen.
Výkazy pro maloobchodní prodejny v prodejních cenách se zohledněním inventur a pořízení tržeb.
Uživatelsky volitelné členění příjmů a výdajů v peněžním deníku. Různé měny s přepočtem na Kč. Možnost členění příjmů a výdajů na provozovny (střediska), zakázky (akce), stroje, pracovníky, pozemky. Automatizované úhrady faktur.
Tisk peněžního deníku, dokladů, pokladní knihy, hospodaření (lze pořizovat vnitrodoklady mezi středisky), porovnání hospodaření v jednotlivých letech. Tisk ekonomiky provozu, podkladů pro DPH včetně výpočtu DPH dle § 91 (zvláštní režim pro plátce, kteří nakupují zboží za účelem jeho dalšího prodeje v nezměněném stavu a nejsou prokazatelně schopni vykazovat DPH na výstupu na základě kontrolovatelné denní evidence tržeb). Tisk podkladů dle různých § zákona pro vyplnění přiznání k DPFO. Grafické znázornění (bodové, sloupcové, kruhové) struktury daňových výdajů nebo příjmů.
Protože právě pořízený pokladní doklad lze rovnou vytisknout, je tedy možné odstranit ruční vypisování pokladních dokladů a jejich následné zapisování do počítače. Stačí si dotisknout pokladní knihu a fyzicky přepočítat zůstatek peněz. Dle požadavku obsluhy může být příjmový doklad s náležitostmi EET. Výkaz EET tržeb.
Vedle evidence peněžního deníku je součástí daňové evidence kniha jízd vozidla, podpora evidence maloobchodu v prodejních cenách a kniha drobného majetku (DKP).
Dodavatelské faktury - kniha došlých faktur s možností elektronického načítání faktur od dodavatelů, příkazy k úhradě včetně možnosti elektronického předání příkazu do banky. Automatizovaná tvorba zápočtů závazků a pohledávek. Likvidace došlých faktur (i v prodejních cenách) s podporou automatizovaného párováním se zásobovými příjemkami (automatizované zaúčtování pouze pro účetnictví). Automatické storno nezaplacené faktury. Celá řada výstupních sestav včetně dodavatelského saldokonta.
Odběratelské faktury - kniha vydaných faktur, tisk vydané faktury i do PDF s elektronickým podpisem. Podpora zpracování faktur v cizích měnách a tisku i v jiných jazycích. Vydané faktury běžné (zadávání v cenách bez DPH nebo s DPH), sběrné (průběžný zápis řádků faktury, jednorázové vyfakturování), stálé (opakující se faktury), zahraniční (pro aktivní zušlechťovací styk). Možnost dodatečného zápisu již existujících faktur. Automatické vystavení storna nebo dobropisu k existující faktuře. Vystavení zálohové faktury (proformafaktury, výzvy k platbě, …) a v případě jejího zaplacení automatické vystavení vyúčtování/daňového dokladu na přijatou platbu. Automatické zaúčtování pouze pro účetnictví. Odpočty nákupních organizací. Tisk upomínek, automaticky vytvořených „penalizačních“ faktur. Pro účetnictví i detailní tvorba, evidence a vyhodnocování opravných položek k pohledávkám dle zákona o rezervách včetně automatického zaúčtování, lze nastavit i odpis pohledávky včetně automatického zaúčtování. Přehledy dlužníků včetně možnosti automatického blokování neplatičů. Celá řada výstupních sestav včetně odběratelského saldokonta.
Termínový kalendář si lze ručně založit na (opakující se) nefakturové platby a pak lze tisknout klouzavé cash flow, ve kterém jsou zohledněny i došlé a vydané faktury.
Daň z přidané hodnoty – automatické načtení a výpočet DPH z došlých a vydaných faktur, v účetnictví z pokladny a v daňové evidenci z peněžního deníku a z ručního pořízení DPH z dalších dokladů. Tisk formuláře daňového přiznání k DPH. Automatická tvorba XML souborů daňového přiznání k DPH, souhrnného hlášení a výpisu z evidence dodavatele i odběratele (přenesená daňová povinnost) pro elektronické odeslání správci daně.
Bankovní výpisy se používají pro ruční zadání nebo automatizované načtení souboru z banky. Dále k vytvoření a proúčtování kurzových rozdílů při každé úhradě faktury a u neuhrazených minimálně k poslednímu dni účetního období. Je podporováno načítání plateb zasílaných elektronicky PPL a načítání souboru úhrad z platebních terminálů.
Možnost vedení až 99 nezávislých pokladen (i valutových) s automatizovaným účtováním pokladních pohybů, účtování na střediska, zakázky, stroje, pracovníky, ... .
Předvyplněním číselníků lze značně zjednodušit a zrychlit zadávání pokladních dokladů. Automatická úhrada faktur hotově placených.
Právě pořízený pokladní doklad lze rovnou vytisknout, program je tedy možné „nasadit“ přímo v pokladně a odstranit ruční vypisování dokladů a jejich následné zapisování do počítače. Stačí si dotisknout pokladní knihu a fyzicky přepočítat zůstatek peněz. Dle požadavku obsluhy může být příjmový doklad s náležitostmi EET. Výkaz EET tržeb.
Automatický dopočet DPH na přijatém zjednodušeném daňovém dokladu.
Podpora vedení maloobchodu v prodejních cenách.
Měsíční nebo
denní hrubé mzdy - ruční vstup nebo automatické
přebírání z "Dopravy" nebo
"Zakázek".
Import dat z elektronických docházkových systémů.
Uživatelem definované druhy mezd (časové, úkolové,
měsíční, příplatky, srážky,...) včetně
předpisu pro účtování.
Výpočet průměrů, automatický výpočet zákonného
pojištění odpovědnosti za pracovní úrazy a nemoci z
povolání, roční zúčtování daně z příjmu ze
závislé činnosti...
Automatické účtování, převodní příkazy, tisk
potvrzení o sražené záloze na daň, automatický tisk
formulářů (pro OSSZ, zdravotní pojišťovny, FÚ,
zápočtový list, podklady pro sociální dávky,...)
Automatický přenos dat do České spořitelny (dávkové zpracování
srážek ze mzdy), výstup pro přenos příkazů k úhradě do banky.
Automatická elektronická komunikace s penzijními fondy, zdravotními pojišťovnami,
a OSSZ.
Výstup pro ISPV firmy Trexima.
Dlouhodobý majetek:
Evidence všech druhů dlouhodobého majetku, kontrola na zákon
o dani z příjmů, neúčetní i účetní změny, automatizované účtování,
statistický výkaz o stavu dlouhodobého majetku.
Daňové i účetní odpisy, příloha k daňovému přiznání.
Uživatelské sestavy, inventurní soupisy, karty majetku...
Krátkodobý majetek:
Samostatný program, jehož popis najdete níže ve "Speciálních a specializovaných subsystémech".
V programu lze evidovat materiál, zboží či výrobky ve skupinách nastavených uživatelem. Kvůli možnosti společné fakturace zásob a dalších nezásobových nákladů (dopravné, balné, …) či prací si lze zadat i skupiny, které se nenaskladňují a jejichž stav na skladě je stále nula.
Obsluha si nastaví používané způsoby naskladnění (nákup na fakturu, nákup za hotové, převod z jiného skladu, příjem komisního zboží, produkce vlastních výrobků, aktivace materiálu, …) a vyskladnění (prodej na fakturu, prodej na účtenku, (režijní) spotřeba materiálu (na středisko), spotřeba drobného majetku a ochranných pomůcek, manka a škody, přirozené úbytky vysycháním, …), které lze nechat automaticky účtovat a předávat do účetnictví.
Lze tedy vystavit příjemku, výdejku, převodku, prodejku, dodací list, fakturu i účtenku včetně automatizovaného účtování v pevných, průměrných nebo ceníkových cenách, skladové přirážky, obchodní marže.
Rezervace nebo výdej na zakázku, stroj, odpovědné místo (do DKP), sledování minimální a maximální zásoby, bezobrátkovosti, automatické sledování výše obchodní marže, saldokonto obalů, přehled materiálu (zboží) k nákupu, "hárky".
Podpora rozvozů zboží - evidence objednávek, ze kterých se automatizovaně vytváří dodací listy s řazením dle rozvozových linek. Z objednávek lze tisknout i podklady pro výrobu včetně materiálu (surovin) potřebného na výrobu. Následně lze DL opravit na skutečnost a vystavit účtenku nebo fakturu s odpisem ze skladu. Materiál lze ze skladu odepsat dle receptur (kusovníku), pomocí nichž lze nechat spočítat i materiálové kalkulace výrobků.
Možnost nasazení programu i na prodejnách - tisk účtenky (možno i na tiskárnu účtenek), faktury, podklady pro účtování DPH z tržeb na účtenky, přehled tržeb prodejny, automatický převod denní tržby do pokladny. Dle nastavení můhou být účtenky a vystavené faktury s náležitostmi EET. Výkaz EET tržeb. Operativní evidence peněz v pokladním šuplíku. Možnost vystavení příkazu k úhradě na došlou fakturu.
Program je určen obecně jak pro servisní zakázky v dílnách (opravy strojů a zařízení), tak pro zakázky stavební či zakázky výrobní nebo režijní. Program podporuje plánování a evidenci zakázek, umožňuje operativní evidenci všech prací na zakázce, evidenci odpracovaných hodin a výpočet hrubých mezd pracovníků podílejících se na zakázce pro mzdu časovou, akordní, úkolovou (individuální i skupinovou) s následným předáním do programu Mzdy.
Vedle ručního vstupu údajů lze načítat náklady automaticky z programů Zásoby, Dopravy nebo Faktur. Po uzavření zakázky lze ihned vytisknout předávací protokol pro jiné středisko nebo pro odběratele daňový doklad za hotové nebo fakturu s automatickým předáním do programu Faktury a automatickým zaúčtováním do programu Účetnictví.
Zakázku lze otevírat a vyúčtovávat opakovaně např. každý měsíc. Lze vyúčtovat několik zakázek pro jednoho odběratele na jedné sběrné faktuře. Ke stanovení ceny zakázky je možné využít až osm různých způsobů (smluvní cena, hodinová zúčtovací sazba, ceníková cena, ...).
Celá řada sestav včetně ekonomického vyhodnocení zakázek, kde je vyčíslen zisk ze zakázky v Kč i v %, přičemž na zakázku lze rozpustit následně i režijní náklady. Z dalších sestav lze jmenovat např. stav rozpracovanosti výrobků, rozbor výroby, sledování fakturace podle odběratelů, podklady DPH, rozbory fakturace, … .
Program je koncepčně řešen jako univerzální pro sledování a evidenci veškeré dopravní a manipulační činnosti a práce strojů (traktory, vozíky a různé další mechanismy). Lze sledovat i zemědělské práce, u kterých si lze dopředu připravit a vytisknout příkaz k práci na další den.
Při zadávání dat probíhají okamžitě kontroly nejen na firemní číselníky, ale i na logiku pořizovaných dat. Obsluha si může ihned po pořízení „stazek“ či „úkoláků“ pro kontrolu nechat vytisknout zúčtování dodávek (konsignace) ve formě přílohy k faktuře. Fakturovat lze na základě ceníku TR4, uživatelských ceníků nebo domluvené smluvní ceny, pro jejíž stanovení si lze udělat předběžnou kalkulaci. Pro účetnictví je možné nastavit automatické účtování (i vnitro mezi středisky).
Operativně lze ihned vytisknout přehled denních výdělků za předcházející den (včetně podílové mzdy). Automatický převod odpracované doby ze stazek do hrubých mezd (časová mzda, podílová mzda z fakturace) a po případné ruční aktualizaci předat k dalšímu zpracování do modulu Mzdy.
Do programu lze zadat ručně nebo si načíst z ostatních modulů (zásoby, zakázky, faktury, …) náklady na stroje. Program provádí výpočet normované spotřeby nafty a rozpočítání skutečné spotřeby nafty (snížené o topení a motohodiny) podle normované. Není pak problém tisknout ekonomické vyhodnocení provozu strojů, zbytky v nádržích a další uživatelské a statistické výkazy (časové využití vozidla, průměrné vzdálenosti, přehled o provozu vleků, čerpání PHM, ...) či sledování výkonů např. na zakázky.
EET – díky jednoduché obsluze zvládají prográmek i ti, kteří dosud s počítačem nikdy nepracovali! Zdarma k vyzkoušení. Pokud máte počítač s připojením k internetu a tiskárnu, stačí vám náš počítačový EET program a nic víc nepotřebujete. Lze připojit tiskárničku účtenek i šuplík na peníze. Můžete používat režim celkové částky anebo režim kasa, který funguje jako staré klasické pokladny včetně denních uzávěrek. Lze použít přednastavený ceník zboží/služeb s možností rozšíření pořizování o snímač čárového kódu (EAN). I v režimu kasa lze tisknout jen sumární EET účtenku a výrazně tak šetřit papír nebo tisknout do PDF s možností odeslání EET účtenky e-mailem. Plátci DPH si nastaví způsob výpočtu DPH z celkové částky nebo ze základu DPH anebo nepočítat a pak zadávají základy DPH i DPH kompletně sami. Výkazy EET pro účetní rozlišují platbu hotově, kartou či platbu faktury, atd., program má on-line podporu našimi servisními techniky přes vzdálené internetové připojení.
OBJEDNÁVKY – program zavádí přehled a pořádek v oblasti došlých i vydaných objednávek.
- Došlé objednávky lze zapsat a pokud je nelze rovnou vykrýt, lze jim přiřadit dodavatele a převést sumárně do objednávek vydaných. Na podporu navýšení objemu došlých objednávek program podporuje pořizování nabídek zákazníkům. U vykrytých objednávek lze převést dodací listy do programu faktury.
- Vydané objednávky lze pořizovat ručně, případně převzít z objednávek došlých. Z likvidace objednávek (likvidační lístky) je informace o vykrytých a nevykrytých položkách.
Drobný majetek (DKP) a předměty postupné spotřeby (PPS)
Při načítání dat z programu Zásoby nebo při ručním zadávání se přidělují evidenční čísla. Lze zadávat životnost předmětů, zařadit je dle uživatelsky definovaných odpovědnostních míst, podle kterých lze tisknout inventurní soupisy. Převody mezi středisky. Při vyřazení z evidence se tiskne vyřazovací protokol. Na samolepící štítek lze vytisknout evidenční číslo a název předmětu. Pro účetnictví lze nastavit různé způsoby účtování.
Kniha jízd – umožňuje zadat řidiče a sledovaná vozidla, přednaplnit používané účely jízd a náhrady stravného dle hodin na cestě jak pracovníků, tak podnikatelů. Pro řidiče a auto se zapisuje cesta (datum, odkud a kam včetně časů, počet kilometrů, ke komu, účel jízdy). Údaje z nových cest se zapisují do kilometrovníku, takže při zápisu téže cesty se již známé údaje přednaplňují samy (čas dojezdu, počet kilometrů, …). Program automaticky počítá stravné, ostatní náhrady jako např. parkovné si lze k jízdě dopsat. Lze vytisknout jak knihu jízd, tak náhrady cestovného a celou řadu dalších rozborových sestav včetně silniční daně.
Poštovní knihy – program umožňuje zápis a tisk poštovních knih včetně odesílatelů a adresátů. U odeslané pošty je evidence i podle odesílajícího pracovníka (střediska), eviduje se druh zásilky (obyčejně, doporučeně, dobírka), eviduje se známka nebo hotově se zápisem částky, což umožňuje vytisknout za zadané období přehled o počtu spotřebovaných známek či hotově zaplacených penězích jako podklad pro zaúčtování a doložení spotřeby cenin.
ODBYT – program umožňuje evidovat objednávky (obchodní smlouvy) a vystavovat potvrzení objednávek a požadavků. Sestavuje odbytový plán z potvrzených objednávek a z předběžných objednávek. Tiskne požadavky na výrobu včetně požadavků na materiál dle informací z předvyplněné technologie výroby. Program vystavuje dodací listy a případně propustky buď ručně nebo s využitím zadaných objednávek. Zároveň lze vytisknout vyúčtování a vyfakturovat na základě ceníku produktů. Informace lze čerpat z celé řady sestav jako např. přehled vykrytí objednávek, obalové konto, … .
Tisk adres na obálky – adresy lze zadat do databáze ručně nebo je načíst z číselníku obchodních partnerů z jiného programu SoftAg. Adresy si lze rozdělit do několika skupin (souborů) podle toho, jak se nám opakuje rozesílání na tyto adresy. K tisku si lze vybrat pouze jednu nebo více adres na obálky malé (B6), střední (B5), velké (B4) nebo dlouhé. Lze tisknout i na samolepky.
Sledování stravného ve školách (MŠ+ZŠ) – program umožňuje nastavit sledované skupiny strávníků a upřesnit, zda se jedná o děti, zaměstnance školy nebo cizí strávníky. Pro každý měsíc si lze zadat ceny obědů, přičemž se nabízí ceny z minulého měsíce. V denním zápisu stravného se zadává počet strávníků v jednotlivých skupinách, z čehož se spočítá finanční norma a dále se zadají částky z výdejek (lze využít program Zásoby) v členění děti, zaměstnanci a cizí. Program potom v jednotlivých skupinách počítá rozdíl oproti normě, který lze za období vytisknout.
PHM a plánování údržeb strojů – denní čerpání PHM jednotlivých strojů se zadává ručně nebo lze automaticky načítat data od čerpadla PHM. Nárůstově se nečítá spotřeba pohonných hmot od zařazení stroje, od poslední technické údržby, od střední a od generální opravy. Automaticky se provádí porovnání spotřeby pohonných hmot na podnikové normativy proběhu do dalšího úkonu péče a signalizuje se potřeba technické péče již od překročení 90% normativu, což umožňuje včasné naplánování stroje na údržbu, přičemž stroj mezitím jezdí na zbylých 10%. Program podporuje tvorbu plánu péče na následující týden, přičemž umožňuje mechanizátorovi ručně plán opravit. Celá řada výstupních sestav.
BYTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ - řeší komplexním způsobem problematiku pasportizace bytového fondu, topné sezóny, nájemného a služeb. V oblasti pasportizace sleduje především základní údaje o bytu rozhodné pro výpočet nájemného. Na základě těchto údajů lze vytisknout evidenční list nájemného pro jednu osobu na konkrétní byt. Z evidence nájemníků a jejich spolubydlících lze vytisknout výpočtový list nájmu, zahrnující kompletní výpočet nájmu se započítáním všech osob v bytě pro všechny služby pro byt poskytované.
Náklady lze pořizovat ručně nebo automaticky přebírat z ostatních programů, protože například v programu Faktury lze likvidovat došlou fakturu přímo na kotelnu, dům, byt, resp. na službu v domě poskytovanou. Obdobně lze postupovat při zaúčtování účtenky v programu Pokladna, při výdeji ze skladu v programu Zásoby, při vlastních údržbách v programu Zakázky nebo při dopravném v programu Doprava.
Program eviduje všechny náklady na služby v domě. V případě služeb poskytovaných pro několik domů najednou, si lze zavést kotelnu/měřák, na které evidujeme veškeré náklady spojené s jejím provozem. Na konci vyúčtovávaného období se náklady kotelny přepočtou na stanovenou měrnou jednotku a použijí se při vyúčtování na jednotlivé byty.
Program je řešen tak, že si každý uživatel zadá pomocí číselníků svoje sazby nájemného za m2, svoje používané vybavení bytu, poskytované slevy, svoje služby včetně způsobu jejich rozpočítávání na jednotlivé byty, případně i procenta pro rozpočet tepla a TUV podle měsíců.
Program měsíčně eviduje předpisy plateb nájemného, tedy i případné změny v nájmu, dále sleduje platby nájmu. Automaticky vyhotovuje zátěžní seznamy a změnové doklady pro inkasní středisko. Na konci období rozpočítá skutečné náklady a porovná je na platby. Na základě zjištěné skutečnosti vyhotoví vyúčtování ve formě dopisu nájemníkovi.
ZVÍŘATA - program lze provozovat i střediskově s předávání údajů na centrální počítač. Umožňuje veškerou evidenci a zúčtování pohybů všech kategorií zvířat, přičemž základní stádo je sledováno pouze evidenčně bez zaúčtování, ale jsou z něj tvořeny podklady do Dlouhodobého majetku. Účtování si může nastavit každý uživatel sám podle své účetní osnovy. Řada výstupních sestav - obratové soupisky na všech úrovních řízení, sestavy podle zootechniků
Zakázkové listy - program umožňuje vypsat a vytisknout zakázkový list (ZL) pro odběratele na provedené práce ve formě daňového dokladu za hotové (lze elektronicky předávat do pokladny) nebo jenom jako ZL, který se posléze elektronicky odešle do sběrných faktur v programu Faktury. K provedené práci na ZL lze do sběrných faktur odeslat z programu Zásoby i materiál/zboží/výrobky a pak najednou odfakturovat společně s prací.
Program může být provozován i na přenosném flash disku. Zákazníky lze zadávat ručně včetně domluvených fakturovaných cen nebo si je lze nechat automaticky doplňovat z programu Faktury. Opakující práce si lze přednaplnit včetně měrných jednotek (MJ) a fakturované ceny do číselníku, čímž se pak urychlí vlastní vyplňování ZL. V ZL se zadává vedle fakturované MJ i čas strávený čas technika např. u fakturace dopravného v km. ZL umožňují doplnit proplacené cestovní a ostatní náklady, čímž lze zjistit skutečný výnos za servis. Celá řada rozborových a přehledových sestav.
Evidence sklizně – ŽNĚ - program eviduje sklizeň obilovin na jednotlivé pozemky dle výkupních lístků. Možnost výpočtu čisté váhy, případně i cen dodaných obilnin.
Parcely - evidence parcel stavebních i pozemkových s možností členění na najaté a pronajaté parcely, propočty nájmů a pronájmů.
Zjednodušená evidence objednávek – program je určený přímo na prodejnu, lze si v něm zaevidovat objednávky zákazníků na zboží nebo náhradních dílů na servis. Datum přijetí požadavku – identifikace objednatele - datum objednání u dodavatele – datum naskladnění – datum a způsob informování zákazníka a datum vyzvednutí zákazníkem = vyřízení objednávky.
Dispečerské pracoviště – jednoduchý prográmek podporující evidenci a plánování servisních zásahů několika techniků u zákazníků.
Další specializované programy vytvoříme na zakázku.
Zajišťujeme nové verze programů dle požadavků zákazníků a provádíme legislativní upgrade z důvodů nových zákonných předpisů. Pro uživatele je k dispozici stránka pro download nových verzí a upgrade, nicméně programy samy nahlásí, že je na internetu dostupná novější verze.
Uživatelé mají k dispozici technickou podporu (hotline) po telefonu nebo Skypu, lze domluvit i vzdálenou správu přes internet. Touto formou můžeme nabídnout i "účetní" konzultace, protože naše účetní oddělení zpracovává externě účetnictví, mzdy a daně.
Máte-li zájem o některé výše uvedené programy, napište si nezávazně na info@softag.cz o cenovou nabídku nebo vyplňte formulář níže.
Vyplňte nezávazně následující formulář a my Vám pošleme nabídkovou cenu programů včetně zohlednění množstevních slev. Je nutné vyplnit všechny položky označené *.
Dvakrát tři = ?
Poznámky: